piątek, 9 czerwca 2017

Wampirza Lenka

Włóczka Lenka doczekała się finału w postaci chusty To The Vampyre o której już pisałam TUTAJ.

Chustę robiłam podwójną nitką, ponieważ Lenka jest cienka. Pominę fakt, że w trakcie roboty zabrakło mi włóczki, ale Włóczki Warmii znalazł jeszcze potrzebny mi kolor.

Lenka jest sztywna w robocie, mam wrażenie że gorsza niż sznurek. Sztywność sprawia, że przychodzi obawa jaki będzie efekt końcowy. Jednak blokowanie w wysokiej temperaturze oraz pogniecenie robótki robi swoje.

Zatem kolejne kolory Lenki już na drutach czekają na realizację.

włóczka: Lenka 100 % len, 50 g 300 m kolory: kiwi, zielone jabłuszko, groszek








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wrzosowy entrelak (21)

Entrelak w pogodnych kolorach włóczka to Jawoll magic degrade poszło 2 motki