niedziela, 15 października 2017

Musztardowy kocyk

Dostałam zamówienie na kocyk w kolorze musztardowym. Żaden problem, to świetny kolor a jeszcze w warkocze... Tyle że okazało się, że to dla niemowlaka. Największy problem to właśnie włóczka. Nie problem znaleźć włóczkę dziecięcą, ale problem w kolorze musztardowym. Chciałam włóczkę z dodatkiem akrylu, ale znalazłam tylko bawełnianą 100 % Dropsa Paris. 
Dosyć szybko powstawał kocyk i mam nadzieję, że będzie dzieciątku pod nim cieplutko. Druty nr 4








3 komentarze:

  1. Śliczny! Bardzo podoba mi się ten musztardowy kolor, taki słoneczny a zarazem jesienny :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ścieg i do tego mój ulubiony kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. czy można zamówić taki kocyk w wymiarze 170/80?jaka cena? Poproszę o maila na ewelwira@o2.pl. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Wrzosowy entrelak (21)

Entrelak w pogodnych kolorach włóczka to Jawoll magic degrade poszło 2 motki