niedziela, 5 listopada 2017

Czapki i mitenki

W ostatnim czasie cieszę że udało mi się nauczyć robienia czapek na okrągło czyli bez zszywania. Pierwszym wzorem był MIRELOVA od Kamili Wojciechowskiej. Powstała z cienkiej włóczki Flora Drops kolor turkusowy. Włóczka cieniutka ale i tak dobrze się dziergało. Jako druga powstała czapka z włóczki, z której robiłam już czapkę i szalik tyle że teraz w kolorze melanżu odcieni morskiego niebieskiego i rudawo-brązowego SCHEEPJES River Washed (953) Severn. I tutaj także wzór Mirelova fajnie się sprawdził.

Jako że w tym roku prawie każda dziewiarka robi czapkę w kłosy i na moich drutach nie mogło tego wzoru zabraknąć ;) Bardzo szybka w wykonaniu (powstała w jeden dzień).

No i nie mogłam zapomnieć o tym, że moim  marzeń było wykonanie mitenek. No i powstały takie najprostsze wg yellowmleczyk tyle, że moje nie mają tej ozdobnej "falbanki".
Na drutach już kolejne mitenki tym razem z warkoczykiem. 







 


2 komentarze:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście mogę o sobie powiedzieć, że jestem wielką maniaczką nakryć głowy i jest to świetna sprawa. Dlatego moim zdaniem także kapelusze są po prostu świetne. Jak jeszcze przeczytałam artykuł https://hatfactory.pl/pl/blog/jak-przechowywac-swoje-kapelusze-n26 to teraz dokładnie wiem jak mam przechowywać takie kapelusze.

    OdpowiedzUsuń

Wrzosowy entrelak (21)

Entrelak w pogodnych kolorach włóczka to Jawoll magic degrade poszło 2 motki